“Alle kan være med, bogen kræver ikke nogen forudgående viden om markedsføring eller sociale medier. Og for den professionelle, er bogen et fint framework og en tjekliste til at sikre, at man har tænkt sin strategi igennem.”
-
Mikkel Marius, Account Manager hos Google

“Har læst første kapitel i ‘De Nye Fans’ og jeg må sige jeg er hooked! Nødvendig, målrettet og velskrevet faglitteratur. Jeg ser frem til mere…”
-
Lars Hecker, Account Manager hos Lemma.com og blogger på Soundiac.com

“De nye fans handler basalt om kommunikation og den lever i sin egen kommunikation og sprog 100 procent op til at kunne mestre den moderne og tydelige kommunikation. Eller sagt på en anden måde: Bogen er i sig selv kommunikerende. Den er skrevet i et let og flydende sprog, aldrig indforstået eller elitært. Den formulerer sig “lige ud af posen”.”
Per Wium, bandcoach, musikformidler og foredragsholder.

“Udover at bogen er farverigt og flot designet, er den letlæselig og super relevant. Kapitlerne omhandler blandt andet en billedrig beskrivelse af det digitale mediebillede, gode råd om at opnå den mest optimale onlinetilstedeværelse, om kommunikationsstrategi og virkemidler, engagement og involvering.”
- Samantha Foltmar, musikblogger på tambourinesam.dk